RHS Club de francais
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment :
Carte Fnac+ Jackpot avec 30€ offerts sur le ...
Voir le deal
19.99 €

Extra Credit 10 pts due Monday June 6 before 7:00am

+4
kierann
victoria
emily
Admin
8 participants

Aller en bas

Extra Credit 10 pts due Monday June 6 before 7:00am Empty Re: Extra Credit 10 pts due Monday June 6 before 7:00am

Message  casey Lun 6 Juin - 7:34

En classe, j'aime faire des projects, parce que ils sont amusants et on apprend beacucoup.
Je n'aime pas faire des activites en la lire parce que je n'ai pas apprendre autant.
I think you should only speak in French and we should only speak in French from the beginning til the end of class because then we would get a real feel for the language.
No homework, we learn just as much without it.
FRENCH FOOD.
I think we should take fieldtrps, and not spend as much time on each lesson butspeak out loud a lot more. We should also do some more fun projects but go through them quickly and make sure everyone is always on task and working. But maake it fun and be available if we need help.

casey

Messages : 19
Date d'inscription : 01/09/2010

Revenir en haut Aller en bas

Extra Credit 10 pts due Monday June 6 before 7:00am Empty Re: Extra Credit 10 pts due Monday June 6 before 7:00am

Message  caroline Dim 5 Juin - 23:19

En classe, j'ai aimé travailler avec nos amis, parce que j'ai eu à travailler avec mes amis:lol!:
En classe, je n'ai pas comme tous les jeux-questionnaires, parce que nous n'avons pas eu le temps assez important à étudier pour eux.
I think you should make us speak only in french, then we would have to learn so many more words and we would be able to speak french very well.
I think you should be able to know if we need more or less by if we understand the lesson you are teaching us.
I would love to go to have French food Very Happy
I think we could have moved a lot faster through the units and not spend so much time on the projects... and watch movies every Friday!! flower

caroline

Messages : 17
Date d'inscription : 02/09/2010

Revenir en haut Aller en bas

Extra Credit 10 pts due Monday June 6 before 7:00am Empty Re: Extra Credit 10 pts due Monday June 6 before 7:00am

Message  jowi Dim 5 Juin - 21:01

1. J'ai aime faire des projets avec des partenaires, il est amusant, et nous apprendre quelque chose a la fois a la meme. J'ai aime tous les projets de credit supplementaire. Je les aime parce qu'ils font m'apprendre beaucoup et il est ma plus haute qualite.
2. Je detestais les bell ringers, ils n'ont pas ete benefiques. Peut-etre un quiz vocab a la fin de la semaine ou quelque chose pourrait les remplacer?
3. It is already positive. No change is needed. Kudos Madamme D!! Very Happy king
4. French class is a breath of fresh air to me! Not having homework and learning a lot is the best. So, please, no homework. Giving a lot of homework will be pointless! Sleep
5. French poetry, that would be AWESOME. cheers
6. I agree with emily, and we shouldnt focus so much on reviewing things from last year. However, continuing to learn more vocabulary will be great too.

jowi

Messages : 21
Date d'inscription : 01/09/2010

Revenir en haut Aller en bas

Extra Credit 10 pts due Monday June 6 before 7:00am Empty Re: Extra Credit 10 pts due Monday June 6 before 7:00am

Message  brenna Ven 3 Juin - 1:01

1.En classe j'aime regarder les films en francais parce que c'est tres amusant.
2. En classe, je n'aime ecrire au vocabulaire cinq fois, parce que c'est prendre beaucoup temps.
3. To make to classroom a more positive learning enviroment we should hang up colorful poster and stuff to make it happier Smile
4. I think the amount of homework is perfect because we only have homework that helps us memorize vocaulary, but it isn't just busy work like most classes.
5. I think it would be fun if we got to make posters for the room with french on them.
6. I think we could just have a little bit more warning for quizes so we have more time to prepare. Very Happy

brenna

Messages : 21
Date d'inscription : 01/09/2010

Revenir en haut Aller en bas

Extra Credit 10 pts due Monday June 6 before 7:00am Empty Re: Extra Credit 10 pts due Monday June 6 before 7:00am

Message  kierann Jeu 2 Juin - 2:35

1.En classe je aime regarder des films en français parce que ça m'aide avec mon français.
2.En classe, je n'aime pas faire des mots croisés, car ils sont inutiles.
3. I think that to make the class a more positive learning enviroment the classroom should be more decorative or havee more frnch related things around it.
4. We don't have very much homework as it is so I don't think that we need more or less of it.
5. I would like to learn more about the culture in France and more about what happens there and how the French people act.
6. I had a lot of fun this year, I learned a lot of french and how to speak it. I thnk that you could improve it by maybe spending less time on each unit and by moving faster through the book and the units in the book.
-Kierann Surprised


kierann

Messages : 20
Date d'inscription : 01/09/2010

Revenir en haut Aller en bas

Extra Credit 10 pts due Monday June 6 before 7:00am Empty Re: Extra Credit 10 pts due Monday June 6 before 7:00am

Message  victoria Jeu 2 Juin - 0:47

1. En classe je aime le artiste projets et parlez-en a mes camarades de classe. Parce-qui il est amusant et drôle.
2. En classe j'adore tout.
3. The class had a very positive environment I thought.
4. The amount of homework was very nice to work around and to complete it.
5. I wish we could've worked more on talking even though we did speak a lot in class.
6. This year I had a lot of the fun during the class and learned a lot too. This year was the first year that I have actually spoke french outside of the class. thank you:)

Victoria sunny

victoria

Messages : 14
Date d'inscription : 01/09/2010

Revenir en haut Aller en bas

Extra Credit 10 pts due Monday June 6 before 7:00am Empty Extra Cedit

Message  emily Mer 1 Juin - 22:28

1. En classe, j'aime quand nous mangeons la nourriture et quand nous parlons.
2. En classe, je n'aime pas le tete et tete; aussi, je naime pas faire le cahier. Aussi, je n'aime pas le papier de participation.
3. I would suggest making the class expectation higher. If we are required to know the vocabulary, grammar, etc. we could speak in class instead of making flashcards. This would create a positive enviroment because we would be learning instead of writing or memorizing.
4. I want less homewrok, I personally feel that most of the homework is busy work, such as the crossword puzzles.
5. I would like to go on a field trip, I think that it would be fun to go to a french restauraunt and order in french. This would also help us practice our speaking.
6. I think that we need to move faster, and also finish the whole book. It seems like we are going at too slow of a pace. For example, I think that we could have spent less time on food; instead, we could have learned other units.

Emily lol! bounce pig

emily

Messages : 27
Date d'inscription : 02/09/2010

Revenir en haut Aller en bas

Extra Credit 10 pts due Monday June 6 before 7:00am Empty Extra Credit 10 pts due Monday June 6 before 7:00am

Message  Admin Mer 1 Juin - 1:16

You may answer #3 to #6 in English

1. In French, write the things you enjoy doing in class (ex: activity project) and why?
2. In French, write the things you didn't like to do and why?
3. What some suggestions to make the class a more positive learning environment
4. About homework, do you want more or less homework and why
5. What would you like to do that we haven't done in class
6. Give me feedback about this year How can I improve this is your time to let me have it

Mme D queen



Admin
Admin

Messages : 99
Date d'inscription : 23/08/2010
Age : 58

https://fdeschenes.forumgratuit.org

Revenir en haut Aller en bas

Extra Credit 10 pts due Monday June 6 before 7:00am Empty Re: Extra Credit 10 pts due Monday June 6 before 7:00am

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum